سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان گفت: طرح سراسری سرود انقلاب با حضور هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد در استان برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی همت‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان گفت: جمعه ١٢ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور در سال ٥٧ در ساعت ٩:٣٣ کانون‌های مساجد سراسری کشور در مصلی‌های نماز جمعه یا مراکزی که برنامه‌های دهه فجر استان‌ها در آنجا آغاز می‌شود، اقدام به اجرای سرود انقلاب می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس به هر استان با توجه به تعداد کانون‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد، سهمیه‌ای اختصاص داده شده که سهمیه خوزستان یک هزار و ٦٠٠ نفر است که پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش یابد.

همت پور بیان داشت: در استان سرود انقلاب در ٢٨ شهرستان همزمان با سراسر کشور با لباس متحدالشکل به شکل پرچم ایران اجرا می‌شود و این برنامه در اهواز و دزفول به صورت ویژه‌تر دیده شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان عنوان کرد: برای اجرای این برنامه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صدا و سیمای مرکز استان، دفتر نمایندگی ائمه جمعه استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

طرح سراسری سرود انقلاب در خوزستان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.