نتایج نظرسنجی جدید راسموسن حاکی از آن است که محبوبیت دونالد ترامپ به پایین‌ترین سطح در یکسال گذشته رسیده است.

کاهش محبوبیت ترامپ به پایین‌ترین سطح در یکسال اخیربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی اخیر مؤسسه «راسموسن» نشان داد میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر به پایین‌ترین سطح در یکسال گذشته رسیده است.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۳ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند از عملکرد دونالد ترامپ رضایت دارند. این پایین‌ترین رقم از ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی است. در آن زمان مؤسسه راسموسن محبوبیت دونالد ترامپ را ۴۲ درصد گزارش کرده بود.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد ۵۵ درصد شرکت کنندگان از عملکرد دونالد ترامپ رضایت ندارند. این درحالی است که ۳۲ درصد آن‌ها اعلام کردند از کار‌هایی که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد، رضایت دارند.

این نظرسنجی از ۵۰۰ فرد آمریکایی به صورت تلفنی انجام شد. بر اساس گزارش راسموسن، محبوبیت دونالد ترامپ از هفته گذشته که او در یک سخنرانی بار دیگر بر ساخت دیوار مرزی مکزیک برای مقابله با «بحران انسانی» تأکید کرد، به شدت کاهش یافته است.

تعطیلی دولت آمریکا امروز وارد بیست و پنجمین روز خود شد. این طولانی‌ترین تعطیلی در کل تاریخ آمریکا محسوب می‌شود. رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی بار دیگر ضمن تأکید بر ساخت دیوار مرزی مکزیک، دموکرات‌ها را عامل اصلی تعطیلی دولت معرفی کرد.

مؤسسه راسموسن در حالی این گزارش را منتشر کرده است که دونالد ترامپ تاکنون بار‌ها از آن به دلیل بالاتر نشان دادن میزان محبوبیتش در مقایسه با مؤسسات دیگر تمجید کرده است. ترامپ در ماه آوریل سال گذشته میلادی در حساب توییتر خود اعلام کرد با وجود اخبار رسانه‌های جعلی محبوبیت او به ۵۱ درصد رسیده است. وی همچنین در ماه گذشته میلادی هم بار دیگر از مؤسسه راسموسن به دلیل گزارش محبوبیت ۵۰ درصدی اش تقدیر کرد و گفت: اگر تحقیقات رابرت مولر درباره روسیه نبود، محبوبیت او باید به ۷۵ درصد می‌رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
ما که رضایت کامل داریم .
آخرین اخبار