آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تماشاگر تماشاخانه‌های اداره کل هنرهای نمایشی (مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر) تا روز جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه تئاتر شهر آمار تفکیکی خود را از تاریخ شروع اجراهای روی صحنه تا ۲۱ دی اعلام کرد که به شرح زیر است:

سالن اصلی تئاتر شهر هم اکنون میزبان «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه است. نمایشی که اجرای خود را از ۱۴ دی آغاز کرده و طی هفت اجرا با بلیت ۵۰۰ هزار ریالی، میزبان ۱۴۳۳ تماشاگر بوده است. از این ۱۴۳۳ تماشاگر، ۳۷۱ نفر با بلیت تمام‌بها، ۵۰ نفر با بلیت نیم‌بها، ۴۷۸ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۵۳۴ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشسته‌اند تا این تئاتر در گیشه ، رقم فروش۳۶۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال را ثبت کند.

نمایش «آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» به کارگردانی میکاییل شهرستانی از ۱۹ دی در تالار چهارسو روی صحنه رفته و طی سه اجرا، میزبان ۲۳۶ تماشاگر بوده است. از این ۲۳۶ تماشاگر، ۱۸۸ نفر بلیت تمام‌بها و در غیاب بلیت نیم‌بها و تخفیف‌دار، ۴۸ نفر نیز مهمان بوده‌اند. به این ترتیب  این تئاتر در گیشه  رقم فروش  ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال را با قیمت بلیت ۴۰۰ هزار ریال ثبت کرده است.

آمار فروش سالن قشقایی 

«در انتظار گودو» به کارگردانی حسام‌الدین لک از ۱۸ دی به روی صحنه رفت و طی چهار اجرا، میزبان ۲۴۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۵۷ بلیت تمام‌بها، هفت بلیت نیم‌بها، ۹۱ بلیت با تخفیف و ۸۸ بلیت مهمان ارائه شده است. این تئاتر در گیشه با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار ریالی، رقم فروش ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال را ثبت کرده است.

«ماه در آب» به کارگردانی علی هاشمی نیز اجرای خود را از ۱۸ دی آغاز کرد و در چهار اجرا میزبان ۱۵۶ تماشاگر بود. از این ۱۵۶ نفر، در غیاب بلیت نیم‌بها، ۴۷ بلیت تمام‌بها، ۴۶ بلیت تخفیف‌دار و ۶۳ بلیت مهمان ارائه شده است که به این ترتیب، این تئاتر رقم فروش ۲۵ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال در گیشه را با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال ثبت کرده است.

آمار فروش سالن سایه 

«کالبدشکافی» اجرای خود را از ۱۹ دی آغاز کرده و طی سه اجرا میزبان ۱۵۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار ریال، و در غیاب بلیت نیم‌بها، ۳۶ بلیت تمام‌بها، ۸۸ بلیت تخفیف‌دار و ۳۴ بلیت مهمان ارائه شده است تا این تئاتر در گیشه رقم فروش ۳۱ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال را ثبت کند.

«برفک» نیز اجرای خود را همزمان با «کالبدشکافی» آغاز کرد و در سه اجرا میزبان ۷۳ نفر بود که شامل ۱۰ بلیت تمام‌بها، چهار بلیت نیم‌بها، ۱۴ بلیت تخفیف‌دار و ۴۵ بلیت مهمان بوده است. این تئاتر در گیشه با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار ریال، رقم شش میلیون و ۹۶۰ هزار ریال را ثبت کرده است.

آمار فروش تماشاخانه سنگلج 

نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی نسیم تاجی که از ۱۹ آذر روی صحنه رفته است با پشت سر گذاشتن ۲۹ اجرا میزبان ۲۳۰۲ تماشاگر بوده است. ۲۳۰۲ تماشاگری که ۵۰۲ نفر از آنها بلیت تمام‌بها، ۹۶۵ نفر بلیت نیم‌بها، ۸۷ نفر بلیت تخفیف‌دار و ۷۴۸ نفر بلیت مهمان گرفته‌اند و این تئاتر در مجموع با بلیت ۲۵۰ هزار ریالی، رقم فروش ۲۶۳ میلیون و ۶۷۵ هزار ریال را در گیشه ثبت کرده است.

نمایش «قحط‌ الرجال» به کارگردانی محمدرضا آزادفر نیز از ۱۵ آذر روی صحنه رفت و با پشت سر گذاشتن ۲۷ اجرا در مجموع میزبان ۳۴۵۷ تماشاگر شد. از این میان ۱۱۳۶ بلیت تمام‌بها، ۸۹۵ بلیت نیم‌بها، ۲۴۳ بلیت تخفیف‌دار و ۱۱۸۳ بلیت مهمان ارائه شد تا با بهای بلیت ۲۵۰ هزار ریالی، رقم فروش ۴۴۴ میلیون و ۴۷۵ در گیشه ثبت شود.

آمار فروش تالار هنر

نمایش «عمو پامبل» به کارگردانی مهدی قلعه که از سوم دی روی صحنه رفته و ۱۶ اجرا را پشت سر گذاشته پذیرای ۱۰۹۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۶۷۱ بلیت تمام‌بها، ۱۵۵ بلیت نیم‌بها، ۴۰ بلیت تخفیف‌دار و ۲۳۲ بلیت مهمان صادر شده است تا با بهای بلیت ۲۰۰ هزار ریال، رقم فروش ۱۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در گیشه‌ ثبت شود.

نمایش «پرپر، سی مرغ پر» به کارگردانی رضا عبدالعلی‌زاده نیز که همزمان با «عمو پامبل» روی صحنه رفته و تاکنون ۱۶ اجرا را پشت سر گذاشته پذیرای ۶۷۲ تماشاگر بوده است. از این ۶۷۲ تماشاگر، ۳۰۲ نفر بلیت تمام‌بها، ۷۹ نفر بلیت نیم‌بها، ۱۰۱ نفر بلیت تخفیف‌دار و ۱۹۰ نفر بلیت مهمان دریافت کرده‌اند تا با بهای بلیت ۲۰۰ هزار ریال، رقم فروش ۸۳ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در گیشه ثبت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار