بعد از ظهر امروز جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند در منزل پدری شهید قاسمی یکی از شهدای سانحه هواپیمایی روز گذشته ارتش حضور پیدا کردند و پیام تسلیت خود و مردم را به آن‌ها اعلام کردند.

مسئولان شهرستان نهاوند در منزل پدری شهید قاسمی حضور پیدا کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کامران کریمی اظهارداشت: بعد از ظهر امروز جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند به همراه امام جمعه، فرمانده سپاه، جانشین انتظامی، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران درمنزل پدری شهید قاسمی یکی از شهدای سانحه هواپیمایی روز گذشته ارتش حضور پیدا کردند و پیام تسلیت خود و مردم را به آن‌ها اعلام کردند.

وی گفت: همیشه در کنار مردم و حوادث سخت کشوری جوانان غیور نهاوند حضور داشتند مانندانفجار حزب جمهوری اسلامی سانحه هواپیمایی خبرنگاران و امروز نیز در کنار ارتشیان دلاور که در حال خدمت به مردم بودند و هواپیمای آن‌ها دچار سانحه دلخراش و منجر به شهادت دو هموطن نهاوندی شد.

کریمی افزود: در این سانحه دلخراش و ناگوار به همراه جمعی از پرسنل ارتش متاسفانه دو جوان عزیز و دلاور به نام‌های داوود ذوالفقاری از اهالی روستای دره ابراهیم و سعید قاسمی از روستای لیلاس نهاوند در را خدمت به مردم و در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این حادثه را به خانواده‌های داغدار این دو عزیز و مردم شهیدپرور و ولایتمدار نهاوند تسلیت عرض میکنم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نهاوند ضمن پیام تسلیت به خانواده این عزیزان و بخصوص دو شهید نهاوندی اظهارداشت: خدمت به مردم اجر اخروی دارد و اگر این خدمت به شهادت ختم شود ارزش آن نزد پروردگار چنین برابر است.

وی بیان کرد: همه مردم نهاوند به محض شنیدن این خبر از تلویزیون متاثر شدند و شهرستان نهاوند به خود می‌بالد که دارای فرزندانی با غیرت است که در راه خدمت به مردم به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حوادث ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار