مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی به بها دادن نماز و غافل نشدن از آن حتی هنگام کار تأکید و اصلی‌ترین راهی دانست که انسان را به خدا می‌رساند تا به سعادت برسد.

پاسخ بیش از ۵۰۰۰ پرسش صنعتگران توسط امامان جماعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز این شرکت، اظهار کرد: نماز یکی از عوامل مهم تقویت اراده در انجام کار‌های خوب و جلوگیری از سستی‌ها و آسیب‌ها بوده و به تمام فعالیت‌ها اثربخشی می‌دهد.
 
وی افزود: باید تمامی نشست‌ها و همچنین سایر برنامه‌ها حتی الامکان به گونه‌ای تنظیم شود که با وقت نماز بخصوص نماز جماعت تلاقی نداشته و با فرا رسیدن وقت نماز، نماز اقامه شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به مفاد آیین نامه ترویج فرهنگ نماز مصوب هیئت وزیران و استقرار اثربخش نظام جامع برنامه ریزی به توسعه مناسب برای اقامه نماز، ادامه داد: در حال حاضر ۲ شهرک صنعتی توس و مشهد دارای مسجد و در ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی مکانی جهت اقامه نماز مهیا شده و در آینده نزدیک باقی مانده شهرک‌ها به نمازخانه مجهز می‌شوند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد:کارگاه‌های آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در راستای ترویج و فرهنگ سازی نماز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حضور اساتید حوزه و با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان به صورت مستمر برگزار شده و مورد استقبال کارکنان قرارگرفته و تاکنون بیش از ۵ هزار پرسش صنعتگران توسط امامان جماعت پاسخ داده شده است.

وی گفت: از هیچ کوششی در زمینه گسترش فرهنگ نماز اول وقت دریغ نخواهد شد تا بیش از پیش در میان همگان تقویت شود.
 
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

از هیچ کوششی در زمینه گسترش فرهنگ نماز اول وقت دریغ نمی شود

برچسب ها: شهرک صنعتی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.