از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۵۷۸ عملیات اطفا حریق در سطح شهر سنندج توسط آتش نشانان صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ، گفت: در نه ماهه امسال هزار و ۱۶ عملیات اطفا حریق و امداد نجات در سطح شهر انجام شده که از این تعداد ۵۷۸ عملیات مربوط به اطفاء حریق و ۴۳۸ عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

سهیل فضل وزیری افزود: از ۵۷۸ عملیات اطفاء حریق، ۳۷۵ مورد مربوط به فضای سبز، کشاورزی، جنگل و مرتع، ۸۱ فقره مسکونی، ۴۸ فقره خودرو و ماشین آلات، ۲۹ فقره تجاری، ۱۹ فقره ضایعات و زباله، تاسیسات شهری و اداری ۱۴ مورد، مراکز آموزشی، صنعتی و انبار شش مورد، مراکز بهداشتی و درمانی یک مورد و پنج فقره نیز مربوط به سایرعملیات اطفاء حریق بوده است.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی از مهمترین رسالت های این سازمان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج بیان کرد: به چهار هزار و ۷۲۴ نفر آموزش های ایمنی ارائه شده که از این تعداد سه هزار و ۸۵۸ نفر در مدارس و پیش دبستانی ها، ۴۸۶ نفر در ادارات، ۹۸ نفر در شرکت های خصوصی و ۲۸۲ نفر نیز از شهروندان آموزش دیده اند.

انتهای پیام/م

ارائه آموزش های ایمنی به چهار هزار و ۷۲۴ نفر کردستانی

 

برچسب ها: اشتغال ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.