رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: سومین اردوی آمادگی تیم هندبال نونهالان منطقه شمال کشور به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: اردوی آمادگی تیم هندبال نونهالان از هشتم تا ۱۳ بهمن ماه سالجاری به میزبانی مراغه و در سالن دو هزار نفری شهید کنعانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این اردو ۶ روزه، ۳۴ بازیکن منتخب نونهالان منطقه شمال کشور از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، قم، کرمانشاه، کردستان، همدان، تهران، گلستان و خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

نوایی به نفرات مراغه‌ای دعوت شده به این اردو نیز اشاره کرد و گفت: آراز احمدی به عنوان بازیکن و سعید احمدی به عنوان سرپرست در این اردو حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، آراز احمدی هندبالیست مراغه‌ای در ترکیب تیم آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی سی و پنجمین المپیاد بازی‌های توپی مسابقات متوسطه اول آموزشگاه‌های دانش آموزی کشور را کسب و به اردوی تیم ملی دانش آموزی دعوت شده بود.

وی ادامه داد: این هندبالیست ۱۶ ساله مراغه‌ای با تیم منتخب آذربایجان شرقی قهرمانی در مسابقات هندبال کشوری در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ را در کارنامه دارد.

۶ هزار و ۴۴۷ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۸۸ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان مراغه میزبان برگزاری اردوی هندبال نونهالان شمال کشور

برچسب ها: هندبال ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.