وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای با اشاره اعلام کرد: ما از ارتباط پنهانی آمریکا با گروه تروریستی داعش در افغانستان مطلع هستیم.

روسیه: از ارتباط پنهانی آمریکا با گروه تروریستی داعش در افغانستان مطلع هستیمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای با اشاره اعلام کرد: ما از ارتباط پنهانی آمریکا با گروه تروریستی داعش در افغانستان مطلع هستیم.

در بیانیه روز چهارشنبه وزارت خارجه روسیه آمده است: اخیرا اطلاعاتی به دست آورده ایم که نشان می دهد سازمان های اطلاعاتی آمریکا در حال انتشار شایعه در رسانه های افغانستان و برخی کشورهای غربی برای سیاه نمایی اقدامات روسیه در افغانستان هستند.

در بیانیه آمده شده است: متهم کردن روسیه به ارائه کمک به داعش و انتقال شماری از تروریست های این گروه از سوریه و عراق به افغانستان از جمله این شایعات هدفمند است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روسیه اطلاعاتی دال بر ادامه تماس های آمریکایی ها با تروریست ها داعش در افغانستان در اختیار دارد.

به نوشته ایرنا، در پایان بیانیه از آمریکا خواسته شده است از دسیسه جویی و سوء استفاده از مسائلی که برای ملت افغانستان و همسایگانش بسیار حساس است خودداری کرده و در عمل به آغاز روند حل و فصل سیاسی در این کشور که در راستای منافع جامعه افغانستان است، کمک کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار