آماده باش همه‌ی نیرو‌ها و امکانات راهداری در تمام محور‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:با توجه به پیش‌بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیرو‌ها و امکانات راهداری در سراسر محور‌های استان در آماده باش قرار دارند.

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت:با توجه به پیش‌بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیرو‌ها و امکانات راهداری در سراسر محور‌های استان در آماده باش قرار دارند.

عباس شرفی گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی از ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۷ دی‌ماه، جوی ناآرام، مه‌آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت.

وی افزود :تاکید می‌شود هموطنان، طی این مدت از سفر در محور‌های استان پرهیز نمایند و در صورت ضرورت، ضمن رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتماً تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به‌همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: تمام نیرو‌ها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد:در حال حاضر ۲۲ اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان به‌صورت آماده‌باش و گشت‌زنی و نیرو‌های ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

شرفی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد بارش باران در محور‌های استان بودیم و نیرو‌های راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محور‌ها به‌ویژه محور پل‌دختر بودند.

 

انتهای پیام/ب

بسیج همه‌ی نیرو‌ها و امکانات راهداری در تمام محور‌های لرستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.