نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری فردا با حضور علی مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در چابهار افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با اعلام ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در چابهار گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با ارائه بروشور، کتاب، بنر و ... در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی است برای اینکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای سرمایه گذاری در استان ترغیب کنیم.

وی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری بندر چابهار با دیدگاه توسعه استان سیستان و بلوچستان نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار میشود.

جلالزایی یادآور شد: عملیات اجرای مجتمع گردشگری درک شهرستان کنارک نیز با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز خواهد شد.

جلالزایی ادامه داد: بررسی زمینه‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان، دیدار با فعالان گردشگری شهرستان‌های چابهار و کنارک و بازدید از هتل‌های در حال ساخت و اقامتگاه‌های بوم گردی چابهار از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهوری در سفر به این پهناورترین استان کشور است.

انتهای پیام/پ

بررسی زمینه‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار