هفته دهم لیگ برتر بسکتبال ایران با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد و تیم صدرنشین پتروشیمی به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.

شیمیدر روی نوار پیروزی/ صدرنشین همچنان یکه‌تاز لیگبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران با برگزاری چهار مسابقه در شهر‌های تهران (دو مسابقه) آبادان و مشهد پیگیری شد.

در تهران دو تیم تهرانی شیمیدر و نیروی زمینی مقابل هم به میدان رفتند که در پایان این مسابقه با برتری تیم شیمیدر به پایان رسید تا این تیم تهرانی روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. تیم شیمیدر در این مسابقه ۹۱ بر ۵۳ موفق به شکست دادن نیروی زمینی شد.

در دیگر مسابقه‌ای که در تهران و تالار بسکتبال آزادی برگزار شد تیم پگاه ایران به مصاف تیم رعد پدافند دزفول رفت. این دیدار در پایان با برتری تیم میزبان یعنی پگاه تمام شد. رعد پدافند در این مسابقه ۷۸ بر ۶۷ مغلوب میزبان خود شد.

تیم آویژه صنعت پارسا مشهد در خانه این هفته میزبان تیم صدرنشین پتروشیمی بود که در پایان مقابل این تیم تن به شکست داد. تیم پتروشیمی بندر امام در این بازی موفق شد ۷۷ بر ۶۳ مقابل تیم پارسا مشهد به برتری رسیده و در صدر جدول باقی بماند.

در آبادان تیم پالایش نفت این شهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود. این دیدار در پایان با برتری تیم میزبان تمام شد و تیم پالایش نفت موفق شد ۶۳ بر ۵۵ از سد ذوب آهن اصفهان عبور کرد.

**نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

شیمیدر تهران ۹۱ – نیروی زمینی تهران ۵۳

پگاه تهران ۷۸ – رعد پدافند دزفول ۶۷

آویژه پارسا مشهد ۶۷ – پتروشیمی بندر امام ۷۷

انتهای پیام/

در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.