ولایتمداری ، از مهمترین شاخصه بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) است

امام جمعه موقت خرمشهرگفت: حضرت زهرا(س) در راه دفاع از امام و ولایت نه تنها خانه‌نشین نبودند، بلکه برای اثبات ولایت امیرالمومنین(ع) تلاش می‌کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت‌الاسلام نصر حمادی امام جمعه موقت خرمشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: در بیان عظمت و جایگاه حضرت زهرا(س) مطالب و گفته‌ها فراوان است.

وی افزود: ولایتمداری از مهمترین شاخصه بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) است، این بانو در راه دفاع از امام و ولایت نه تنها خانه‌نشین نبودند، بلکه برای اثبات ولایت امیرالمومنین(ع) تلاش می‌کردند.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: مردم خرمشهر خوشبختانه نسبت به مراسمات اهل‌بیت به ویژه ایام فاطمیه توجه جدی دارند و امیدواریم این بها و توجه توام با دقت در هدف حضرت زهرا باشد.

حمادی ادامه داد: اخیرا به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) محفلی تحت عنوان بانوی شایسته توسط سازمان منطقه آزاد اروند در اتاق بازرگانی شهرستان برگزار شد.‌ متاسفانه در این محفل از بانوانی تقدیر و تجلیل شد که عملا به آنها صفت بدحجابی نسبت داده می‌شود و مصداق اشاعه فحشا هستند.

وی افزود: متاسفانه این بی احترامی در شهری صورت گرفته است که وجب به وجب آن متبرک به خون پاک شهیدان است ما مردم خرمشهر اجازه نخواهیم داد که به حریم شهر جسارت شود.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: مطالبه‌گری لازمه کار همه ما است، رهبر معظم انقلاب به ما توصیه کردند که روحیه مطالبه‌گری را در خود ایجاد کنیم، البته امر مطالبه‌گری باید در چارچوب قانون باشد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.