یادواره سردار شهید حسن علی‌پور، مسئول واحد مهندسی لشکر ۲۱ امام رضا (ع) و شهدای کربلای ۵ با حضور خانواده این شهید بزرگوار در مشهد برگزار شد.

برگزاری یادواره سردار شهید حسن علی‌پور و شهدای کربلای ۵ در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حسین علی یوسف‌علی‌زاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی درمراسم یادواره سردار شهید حسن علی‌پورو شهدای کربلای ۵ گفت: شهید حسن علی‌پور مسئول واحد مهندسی رزمی لشکر ۲۱ امام رضا (ع)، از نخبگان و نیرو‌های ممتاز رزمنده و ایثارگری بود که مشق عشق نوشت و با رشادت و خلوص و ایثار، نقش خودش را در عرصه‌های عزت و شرف ادا کرد.

وی افزود: یادواره شهدای عزیز، تلنگری است برای ما جاماندگان از قافله شهیدان؛ این عزیزان به شهادت رسیدند تا ما به اسارت نرسیم. بالاترین گوهر وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و خودشان را فدا کردند تا ما اسیر دست اجانب نباشیم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: این یادواره‌ها فرصت‌هایی است برای توجه به ارزش‌های ایثار ،دفاع ، شهادت و از خود گذشتگی و ایستادگی برای آرمان‌هایمان.

انتهای پیام// م. ط
 


یادواره سردار شهید حسن علی‌پور در مشهد برگزارشد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار