همایش ملی سامیکس، سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت یکپارچه سما، یکم بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود.

همایش ملی سامیکس در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این رویداد با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارت آپ‌ها و شناسایی استارت آپ‌های پیشرو و حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها، توسط شتاب دهنده کوانتوم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استارتاپ‌های شیرازی در این رویداد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، افزود: سوم بهمن ماه از میان تمامی استارتاپ‌هایی که در رویداد سامیکس تهران ثبت نام کرده‌اند، ۸ استارت آپ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان (جمعا ۱۰ استارت آپ) در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر و در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداخت.

سهرابی ادامه داد: از بین استارت آپ‌های ثبت نام کننده ۱۰ تیم برای ارایه در مقابل مربیان و داوران انتخاب می‌شوند و از هر تیم ارایه دهنده نیز ۳ نفر می‌توانند در رویداد شرکت کنند.

مدیرکل ICT استان فارس گفت: شرکت کنندگان رویداد فرصتی فوق العاده برای شبکه سازی با دیگر استارت آپ ها، داوران، مربیان و سرمایه گذاران خواهند داشت و می‌توانند با برترین‌های اکوسیستم استارت آپی ایران آشنا شوند.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان همایش ملی سامیکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار