هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان هرمزگان با تداوم صدرنشینی تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس به پایان رسید.

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با تداوم صدرنشینی تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس به پایان رسید.
وی افزود: در ادامه بازی‌های این هفته عصر دیروز تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس با نتیجه ۴ بر ۱ از سد تیم پاس بندرلنگه گذشت و در صدر جدول رده بندی ۳۸ امتیازی شد.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: در دیگر مسابقه عصر دیروز تیم نریمان بندرعباس ۶ بر ۴ ساحل شهرداری سیریک را مغلوب کرد و با کسب ۳۲ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند.
مهدی ربیع پور افزود: در دو دیگر بازی این هفته نیز تیم فولاد هرمزگان ۸ بر صفر علم و ادب رودان را شکست داد و در مکان دوم جدول ۳۴ امتیازی شد و تیم کشاورز احمدی ۵ بر ۴ مقاومت میناب را از پیش رو برداشت.
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان پس از کناره گیری تیم آرش حاجی آباد در پایان رقابت‌های نیم فصل نخست، با شرکت ۹ تیم در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.