حزب جنبش ملی اسلامی تایید کرد که عبدالله عبدالله، جنرال عبدالرشید دوستم و محمد کریم خلیلی پیرامون ایجاد یک تیم انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری به توافق رسیده‌اند.

تیم «عبدالله» در انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب جنبش ملی اسلامی تایید کرد که عبدالله عبدالله، جنرال عبدالرشید دوستم و محمد کریم خلیلی پیرامون ایجاد یک تیم انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری به توافق رسیده‌اند.

اخیرا جنرال عبدالرشید دوستم رهبر حزب جنبش اسلامی، محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی و عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی در منزل صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه نشست مشترکی را برگزار نموده و پیرامون ایجاد یک تیم انتخاباتی بحث و گفتگو کردند.

عبدالله قرلق، معاون حزب جنبش ملی گفت که حزب جنبش به رهبری جنرال دوستم، حزب وحدت اسلامی به رهبری محمدکریم خلیلی و صلاح الدین ربانی به نمایندگی از حزب جمعیت به منظور حمایت از تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله به توافق رسیدند.

معاون حزب جنبش همچنان افزود که معاونت اول داکتر عبدالله مربوط به حزب جنبش می‌شود که جنرال دوستم، بابر فرهمند رئیس دفتر کنونی خود را به عنوان معاون اول آقای عبدالله معرفی کرده است.

وی همچنین در مورد معاونت دوم آقای عبدالله نیز گفت که معاونت دوم مربوط به حزب وحدت اسلامی است که آقای خلیلی، اسدالله سعادتی را به عنوان معاون دوم معرفی نموده است.

همچنین در تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله، حکمت خلیل کرزی نیز به عنوان رئیس اجرایی معرفی شده و قرار است در آینده دو معاون وی نیز معرفی شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار