معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ثبت نام بنگاه‌های اقتصادی در سامانه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

محمدعباسی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: بنگاه‌های اقتصادی در سامانه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ثبت نام کنند.

وی افزود: برای اجرای طرح مهارت آموزی درمحیط واقعی کار و بنگاه‌های اقتصادی و همچنین کارآموزان منتخب در این طرح می‌توانند نسبت به ثبت نام در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از طریق سایت www.portaltvto.com اقدام کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: دارا بودن حداقل ۱۵ سال تمام، دارا بودن تابعیت ایرانی، دارا بودن شرایط و توانایی لازم متناسب با استاندارد آموزشی مربوطه و شاغل نبودن را از شرایط اصلی برای ثبت نام است.

محمدعباسی افزود: آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی خصوصا در صنایع دستی، کمک به بنگاه‌ها بمنظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند، کاهش هزینه‌های جذب و بکارگیری نیرو‌های فاقد مهارت، استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاه‌های اقتصادی از اهداف مهم این طرح است.
انتهای پیام/ز


ثبت نام بنگاه‌های اقتصادی در سامانه فنی و حرفه‌ای

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.