سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: این یک فرصت خاص و ویژه برای بازیکنان ما است که بتوانیم از بازی برابر تیم خوب ایران استفاده کنیم.

فربیک: دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان مسابقه تاریخی برای ما استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیم فربیک، سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: ملی پوشان عمان آماده رقابت با یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند. ما در این دیدار تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان توانمندی دارد و اصلا کار آسانی مقابل ایران نداریم. سیستم مسابقات باعث شد ما فقط یک روز استراحت کنیم، اما این موضوع برای همه تیم‌ها یکی است.

فربیک گفت: در ابتدا هدفمان راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها بود، اما در حال حاضر هدف ما راه یابی به مرحله یک چهارم است. ما این طور نیست که در هتل باشیم و فقط به رسیدن به این مرحله راضی باشیم و دست روی دست بگذاریم. بازی با ایران برای ما تاریخی خواهد بود و ما در این بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و برای خودمان رکوردی تاریخی ثبت کنیم.

سرمربی عمان تصریح کرد: وقتی شما به مراحل حذفی می‌رسید باید با سیستم چرخی بازی کنید و به بازیکنان جدید بازی دهید. ما نیاز داریم تا به بازیکنان جدید بازی دهیم. خدارا شکر ما مصدومی نداریم.

فربیک گفت: ما در زمینه داوری خوش شانس نبودیم. کار داور بسیار سخت است و ممکن است در ۹۰ دقیقه دچار اشتباهاتی شود و گاهی علیه شما سوت می‌زند و گاهی به نفع شما. من به شخصه به داوری اهمیت نمی‌دهم و آن را جزئی از بازی می‌دانم. تمام تمرکزم روی نقاط قوت و ضعف ایران است و تمام بازیکنان در این بازی برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

سرمربی عمان گفت: ما در جام ملت‌های آسیا و تورنمنت‌های بین المللی سابقه چندانی نداریم و این بازی فرصتی است تا توانایی خودمان را نشان دهیم. ما در تمام بازی‌های مرحله گروهی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و از هر بازی یاد گرفتیم. ما بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار هم داریم. ایران دفاع خوبی دارد، اما من هیچ ترسی نداریم، چون می‌دانیم بازیکنان ما توانایی گل زدن به این تیم را دارند.

سرمربی عمان عنوان کرد: این خیلی خوب است که این مسابقات با ۲۴ تیم برگزار می‌شود و تیم‌های کوچکی مثل عمان فرصت پیدا کردند تا این مسابقات قدرت خودشان را محک بزنند.


بيشتر بخوانيد:

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش ایران + عکس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار