معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برپایی نمایشگاه کتاب هرمزگان تا پایان سال

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان امسال نیز اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان امسال نیز اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود.

پیشتر شایع شده بود امسال نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار نمی‌شود.

وی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: گرچه هرمزگان با شاخص‌های اقتصادی شناخته می‌شود، اما اهالی فرهنگ این استان را با ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری می‌شناسند.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در شرایط فعلی اقتصادی، هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌توانند کمک بسیار زیادی به کشور بکنند.

فریدون همتی افزود: اصلاح فرهنگ مصرف و صرفه جویی یکی از مباحث مهمی است که صداوسیما و هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌توانند در جامعه محقق کنند.

استاندار هرمزگان گفت: استانداری از برپایی جشنواره فیلم کوتاه معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های هرمزگان حمایت می‌کند و فرهنگ و ارشاد در کنار صداوسیما و متولیان گردشگری می‌توانند این جشنواره را راه اندازی کنند.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسئولیت در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار سنگین است و نیاز به تدبیر و تلاش ویژه دارد.
وی افزود: هفته نامه‌ها در استان نقش بسیار مهمی دارند که مدتی است با مشکلات مالی مواجه هستند و مسئولان باید در زمینه دادن آگهی‌های دولتی با این نشریات همکاری کنند.

حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر دیگر نماینده مردم هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در استان کمبود شدید کتابخانه وجود دارد که رفع این نیاز باید در دستور کار مسئولان فرهنگ و ارشاد باشد.

در پایان این مراسم با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رضا کمالی زرکانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد هرمزگان معرفی شد و از زحمات علیرضا درویش نژاد مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد هرمزگان قدردانی شد.

کمالی زرکانی پیش از این مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان بود و علیرضا درویش نژاد نیز به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان منصوب شده است.
انتهای پیام/ز

 

معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

برچسب ها: نشر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.