اردلان گفت: اگر تراکنش‌های بانکی اجازه دهند تمام مبالغ مربوطه به بسته حمایتی دولت امروز به حساب کارگران واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: کارگران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر هستند.

وی گفت: با هماهنگی‌ که با بانک مرکزی انجام شده است، اگر تراکنش‌های بانکی اجازه دهند تمام مبالغ مربوطه به بسته حمایتی دولت امروز به حساب کارگرانی که زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند، واریز خواهد شد و در غیر این صورت نهایتاً تا فردا واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که برای واریز بسته حمایتی پایه حقوق در نظر گرفته می‌شود یا پایه حقوق همراه با اضافه کار، بیان کرد: بر اساس آنچه که در لیست حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی ارائه شده است، پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بسته حمایتی به کسانی که از تاریخ یکم فروردین سال ۹۷ بیمه تامین اجتماعی بودند و حتی در مقاطعی خارج شدند، تعلق می‌گیرد، ادامه داد: تا آخر سال در صورت تامین اعتبار دو مرحله دیگر این بسته پرداخت خواهد شد.

همچنین اباشری مدیر بیمه روستاییان و عشایر اظهار کرد: به غیر از کارگران تامین اجتماعی مستمری بگیران و بازنشستگان بیمه اجتماعی روستایی و عشایر هم بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

مدیر بیمه روستاییان و عشایر ادامه داد: در این مرحله به حساب ۱۰۰ هزار نفر مبلغ بسته حمایتی واریز شده است.

گفتنی است؛ کسانی که مشمول بسته حمایتی هستند، اما این بسته به آن‌ها پرداخت نشده است می‌تواند با گرفتن کد دستوری#۴*۴* از روز دوشنبه علت این امر را جویا شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، تأمین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
ماکه هنوز دریافت نکردیم هرچه قدرزنگ میزنیم پاسخگونیستن
France
من کاوه معظمی گودرزی
۲۰:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من کاوه خانواده تنها مسنجر لیسانس ده سال پیش و هنوز بی کار یعنی شما نمی دانید این سبد یا کمک به کی واجب تره ولی به روز کارمان اگر نمی دانیدگناه من و ما چیست ببخشید به سازمان ملل میگم شاید اونا بدونم و سبد به من می رسد یا نه سازمان ملل هم به من سبد کالا نمیده تشکر ببخشید یک سری مرحله سوم سبد را گرفتن
آخرین اخبار