به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخلاف تصور بسیاری، حتی بهترین خودروسازان جهان نیز در طی دوران فعالیت خود بارها مورد انتقادات شدید از سوی طرفداران و منتقدان خودرو قرار گرفتهاند. حال این بار شرکت خودروسازی بیامو سوژه منتقدان شده است. این شرکت از اواسط دهه اخیر شروع به افزایش سایز جلوپنجره مشهور بیامو به جهت اشاره هرچه بیشتر به شناسنامه محصولات این کمپانی کرد اما امروز در جدیدترین مدلهای بیامو یعنی X5 و سری ۷ جدید به نظر میرسد که کمی در این موضوع زیادهروی شده است.
جلوپنجره دوتایی بیامو که به جلوپنجره کلیهای (Kidney Grill) مشهور است، از مهمترین شناسنامههای محصولات این شرکت به شمار میآید. یک امضای منحصر بهفرد که در قدیمیترین محصولات بیامو تا جدیدترین مدلهای تولیدی حفظ شده است.
حال اما این امضای جذاب به عقیده طرفداران این برند و همچنین منتقدان خودرو، بیش از حد اغراق شده جلوه میکند. به حدی که بسیاری از هنرمندان و طراحان به ارائه کاریکاتور و یا طرحهای طنز از این جلوپنجره بزرگ پرداختهاند. طرحهایی که میلیونها بار در فضای مجازی دستبهدست شده و تولید هشتگ #BMWGrills را در پی داشته است.
خدای من، یکی باید ابزار "ابعاد" رو از نرمافزار طراحی بیامو خارج کنه.
تبریک میگم به بیامو برای ساخت فیس لیفت زشت سری 7. چرا جلوپنجره این شکلیه؟ مدل قبلی بسیار زیباتر از این بود و به نظر میرسد مدل فیس لیفت قدیمیتر شده است.
به جای اینکه موتورهای قویتر بسازید، جلوپنجره را اینقدر بزرگ کردید که ماشین عطسهاش میگیره!
جلوپنجره غولآسای جدید بیامو افتضاحه. روی شاسیبلندش حتی بدتر هم هست. من رو یاد جلوپنجره کامیونای آمریکایی میاندازه.
میتونستید یکم بزرگتر بسازید جلوپنجره رو؟!
انتهای پیام/