معاون بهداد ناجا گفت : ۳ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیروی انتظامی به ترتیب اولویت در استان‌های آذربایجان غربی، زاهدان و اصفهان ساخته می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمدرضا سید احمدیان معاون بهداد ناجا در حاشیه سفر به استان اصفهان پیرامون توسعه بیمارستان‌های نیروی انتظامی در استان‌های کشور ، اظهار داشت : ساخت بیمارستان‌های ناجا در درجه اول براساس آمایش سرزمینی ، جمعیت و تعداد خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان این نیرو ، یکی از ‌اولویت‌های کاری معاونت بهداد ناجا است که براساس منابع در اختیار اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر از 8 بیمارستان برخوردار است ، گفت : نهمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی انتظامی در استان کرمانشاه آماده شده است که در صورت تامین منابع لازم به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

معاون بهداد نیروی انتظامی بیان کرد: بعد از اتمام کار بیمارستان ناجا در کرمانشاه ، 3 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیز به ترتیب اولویت استان‌های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و اصفهان احداث خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر کارکنان و خانواده‌های آنان، سایر مردم نیز می‌توانند از خدمات بیمارستان‌های ناجا براساس ضوابط و شرایط تعیین شده استفاده کنند.

سردار سید احمدیان یکی از اقدامات مهم معاونت بهداد ناجا را اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و مرزی و ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این مناطق در قالب طرح‌های مردم یاری ذکر کرد و گفت: این طرح بیشتر در هفته ناجا ، ایام و مناسبت‌های مختلف و همچنین در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و ... انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر امسال به مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب خبر داد و ادامه داد: سعی می‌کنیم بیشتر پزشکان خود را به استان‌های محروم و نقاط مرزی اعزام و بتوانیم در این ایام به مردم عزیز این مناطق خدمت رسانی شایسته‌ای ارائه دهیم.

معاون بهداد نیروی انتظامی به افتتاح مرکز سلامت روان و رفتار کارکنان با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد کل نیروهای مسلح شغل پلیس را یک شغل پر استرس می‌داند به همین دلیل نخستین "مرکز سلامت روان و رفتار کارکنان" در نیروی انتظامی راه اندازی شد و این نشانه اهمیتی است که ناجا برای سلامت روحی و روانی کارکنان خود قائل است.

وی تصریح کرد: هم اکنون دفاتر این مرکز نیز در استان‌ها فعال شده است تا طی یک برنامه ریزی مدون کارکنان و سربازان وظیفه مشغول خدمت در نیروی انتظامی با کمترین آسیب های روحی و روانی مواجه شوند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۹ دی ۱۳۹۷
ساخت کلینیک دندانپزشکی