فرماندار شهرستان کاشمر گفت: خیرین این شهرستان از ابتدای تشکیل مجمع سلامت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در این حوزه کمک کرده اند.

خیرین کاشمر ۱۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدعلی نبی‌پور فرماندارشهرستان کاشمر در دیدار با رئیس بیمارستان امید مشهد که به منظور بررسی آخرین وضعیت راه اندازی مرکز تشخیص و پیشگیری زودهنگام سرطان بیمارستان شهید مدرس کاشمر به این شهرستان سفر کرده بود گفت: با کمک مجموعه شبکه بهداشت و درمان تاکنون کار‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده است.

وی اظهار داشت: این خدمات موجب ایجاد رضایتمندی مردم شده و هرچه رضایت مردم افزایش پیدا کند مهاجرت‌ها و مشکلات آنان کمتر خواهد شد.

وی از افزایش تعداد بیماران سرطانی خبر داد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این مرکز بتوانیم اقدامات اولیه را برای بیماران سرطانی انجام دهیم.

سید امیر آل داوود رئیس بیمارستان امید مشهد نیز گفت: اگر تشخیص زودرس سرطان جدی گرفته شود حجم عظیمی از مشکلات و هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در جهت ترویج فرهنگ غربالگری و تامین سلامت مردم کار فرهنگی صورت گیرد، افزود: یکی از مشکلات موجود در استان مراجعه بیماران از شهرستان‌ها به مرکز استان برای درمان سرطان است.

آل داوود اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان کاشمر اولین شبکه در استان است که مرکز پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری‌های غیرواگیر را راه اندازی می‌کند.

رئیس بیمارستان امید مشهد گفت: با راه اندازی این مرکز شاهد کاهش هزینه ها، آرامش خاطر و کاهش عوارض ناشی از بیماری‌ها برای مردم خواهیم بود.

مرکز تشخیص و پیشگیری زود هنگام سرطان با زیربنای ۶۸۰ مترمربع شامل بخش‌های آموزشی، ماموگرافی، کولونوسکوپی، اندوسکوپی با هزینه بیش از ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در بیمارستان شهید مدرس کاشمر احداث شده است.

انتهای پیام // ف. م


دیدار رئیس بیمارستان امید مشهد با فرماندارشهرستان کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار