مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت : به منظور ارائه خدمات مشاوره و معاضدت حقوقی، با استفاده از ظرفیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان برای مددجویان تحت حمایت تفاهم نامه همکاری امضا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه تعاملات کمیته امداد با سازمان بسیج حقوقدانان در کمک به خانواده‌های تحت حمایت مؤثر است، گفت: یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد همکاری و تعامل با همه بخش‌ها و استیفای حقوق محرومان است.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد گفت: در قالب معاضدت حقوقی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، در ۹ ماهه امسال یک هزار و 697 مورد خدمات مددکاری حقوقی از طریق این نهاد انجام‌شده است و اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و با حل مشکلات مددجویان در بخش‌های حقوقی و فرهنگی زمینه توانمندی آن‌ها فراهم می‌شود.

صفری با اشاره به امضا تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج حقوقدانان گفت: استیفای حق محرومان و نیازمندان از طریق ارائه مشاوره و معاضدت، تلاش در راستای ترغیب و تشویق مددجویان تحت حمایت برای برخورداری از معاضدت حقوقی و آموزش‌های حقوقی شهروندی و تلاش جهت ایجاد روحیه نیکوکاری در جامعه حقوقدانان و نخبگان از مهم‌ترین دستاورد‌های این همکاری است.

حمیدرضا حیدری رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان نیز با اشاره به آمادگی کامل همکاری با کمیته امداد گفت: کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر یک وظیفه همگانی است و در کنار کمیته امداد در حمایت از حقوق این خانواده‌ها تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: همکاری لازم در پذیرش خانواده‌های نیازمند، مشاوره و معاضدت حقوقی از طریق حقوقدانان بسیجی، همکاری در ارائه آموزش حقوقی به مددجویان تحت حمایت امداد، حفظ کرامت انسانی در ارائه خدمات حقوقی و همکاری برای اجرای میز خدمت حقوقی در محل کمیته امداد شهرستان‌ها با حضور حقوقدانان بسیجی علاقه‌مند جهت ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت و استقرار وکلا در دفاتر خدمات قضائی از تعهدات بسیج حقوقدانان در همکاری با کمیته امداد است.

انتهای پیام/ک

در ۹ ماهه امسال یک هزار و 697 مورد خدمات مددکاری حقوقی از طریقکمیته امداد انجام‌شده است

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.