مدیرکل ورزش و جوانان کرستان از افتتاح وبهره برداری از ۱۰ طرح ورزشی در دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کرستان  گفت: برای اجرای این طرح ۹۸ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است و خدمات آن‌ها از دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها شامل سالن ۱۲۰۰ نفری قروه، سالن جلسات هیات‌های ورزشی استان، چمن مصنوعی و سالن سقف بلند روستای سراب قامیش شهرستان سنندج، سالن سقف کوتاه روستای باباریز سنندج، چمن مصنوعی شهرستان سقز، احداث سالن زورخانه‌ای شهرستان‌های حسن آباد یاسوکند، سریش آباد و سروآباد و تکمیل سالن سقف کوتاه مالوجه قروه است.

جولایی گفت: دولت تدبیر و امید بیش از ۱۴۰ طرح نیمه تمام را در بهمن ۹۲ تحویل گرفت و با توجه تا کنون ۱۳۰ مورد از این طرح‌ها به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه هدف اداره کل ورزش و جوانان تکمیل طرح‌های نیمه تمام موجود است، افرود: با توجه به نیاز استان ساخت طرح‌هایی آغاز شد و با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده امسال و سال آینده این پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به ۳۰ تا ۴۰ پروژه قابل افتتاح در سال آینده، گفت: سالن ۱۲۰۰ نفره بانه، هتل ورزش در سقز و بیجار، چمن مصنوعی ۲۲ گولان و سالن استقلال، خانه جوان بانه و سقز، پیست تارتان و زمین چمن مریوان، سالن ایرانخواه سقز و زمین چمن دهگلان از اهم برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در سال آینده است.

جولایی گفت: ساخت خانه ووشو شهرستان سنندج در بخش خصوصی، سالن ورزشی دیواندره، سالن چند منظوره زرینه آغاز شده و عملیات ساخت خانه تکواندو مریوان هم در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ هزار برنامه فرهنگی ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری هزار برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر درکردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.