مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: قرارداد فوریستر بازیکن خارجی به صورت توافقی فسخ شده است به همین علت شکایتی از این بازیکن نکردیم.

هوشنگ نصیر زاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: ما ۲ جای خالی در لیست بزرگسال خود داریم که مهاجری خواهان به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی شده است و اقدامات لازم را در این باره انجام می‌دهیم.

او درباره وضعیت فوریستر مهاجم خارجی این تیم بیان کرد: قرارداد فوریستر به صورت توافقی فسخ شده است به همین علت شکایتی از این بازیکن نکردیم.

هر تیمی در لیگ ایتالیا می تواند ۱۲۰ بازیکن جذب کند 

نصیرزاده درباره تفاوت نقل و انتقالات خارجی‌ها با قوانین داخلی کشورمان تصریح کرد: ما همانند لیگ‌های معتبر خارجی نمی‌توانیم بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم و این به نوعی نقص محسوب می‌شود. در بازدیدی که با مسئولان سازمان لیگ از لیگ معتبر ایتالیا داشتیم مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کردند که هر تیمی در این کشور می‌تواند ۱۲۰ بازیکن جذب کند، اما تیم‌های ما فقط می‌توانند ۱۸ بازیکن بزرگسال به خدمت بگیرند. به هر حال ما قدرت مانور نداریم، اما کشور‌های خارجی از جمله لیگ برزیل بازیکنان خود را به تیم‌های دیگر قرض می‌دهد و از فروش بازیکن درآمد زایی در فوتبال می‌کند.

مدیرعامل ماشین سازی بیان کرد: به هر حال ایجاد تغییرات در قانون نقل و انتقالات سخت است و چند سال طول می‌کشد تا تیم‌ها با قانون جدید هماهنگ شوند. در حال حاضر هر تیمی می‌تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال و ۷ بازیکن زیر ۲۱ سال جذب کند که این سهمیه بندی مدرن نیست و باید سازمان لیگ تدبیری برای این موضوع در نظر بگیرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ما در تهران شروع شده  و قرار است چند بازی دوستانه در این اردو برگزار کنیم تا بازیکنان برای نیم فصل دوم آماده شوند.  


بیشتر بخوانید:

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار