مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از برگزاری دومین آزمون ادواری سنجش مهارت سربازان وظیفه خبر داد.

برگزاری دومین آزمون سنجش مهارت سربازان وظیفه درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  وهب مختاران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان  با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد نیرو‌های مسلح افزود:  در این مرحله از آزمون ۶۶۰ نفر از سربازانی که دوره آموزش‌های مهارتی را گذرانده‌اند مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی  با بیان اینکه ۲۰۷ نفر از نیرو‌های وظیفه ناجا در این آزمون شرکت کردند افزود: ۱۹۳ نفر نیز از نیرو‌های وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و ۲۶۰ نفر از نیرو‌های ارتش جهت سنجش و ارزیابی مهارتی معرفی شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان آموزش‌های مهارتی را یکی از راهکار‌های ایجاد اشتغال در جامعه دانست و گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته تعداد ۲۰ کارآفرین در کارگاه‌های آموزشی اداره کل به امر آموزش مشغول هستند.

وی اظهار داشت:  بسیاری از افرادی که در کارگاه‌های کارآفرینان شرکت می‌کنند به راحتی می‌توانند تولیدات و عرضه محصولات خود را ارائه دهند.

مختاران با اشاره به اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای استان آمادگی دارد جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف دوره‌های مهارتی برگزار کند یادآور شد: فردی که تخصص دارد می‌تواند با گرفتن گواهینامه فنی و حرفه‌ای در بازار کسب و کار داشته باشد.

انتهای پیام/ج

 

دومین آزمون سنجش مهارت سربازان وظیفه درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار