در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۲۷ سوداگر مرگ در شهرستان‌های بابلسر و بهشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، ۷۰۰ گرم مواد مخدر شامل شیشه، و تریاک و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف ۴۴ دستگاه خودرو و ۵۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۱۳ فقره سرقت شامل سرقت اماکن، سرقت منزل، سرقت مغازه، سرقت خودرو وموتورسیکلت از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرنیز از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۳ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۳ سوداگر مرگ در شهررستمکلا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ک


اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بابلسر و بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار