پوستر دومین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا با حضور مسئولان و دانشجویان فیلمساز و علاقمندان به عرصه فرهنگ و هنر رونمایی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، زانیار لطفی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان شامگاه یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا گفت: حوزه هنری همیشه دنبال و پیگیر اتفاقات و فعالیت های خاص در زمینه فرهنگ و هنر است و برگزاری این جشنواره فرصتی جدید برای فعالیت های هنری این سازمان است.

وی  افزود: ما تمام ظرفیت و پتانسیل خود را در اختیار مسئولان برگزاری این جشنواره قرار می دهیم تا هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی شاهد جشنواره ای به مراتب قوی تر از دوره اول باشیم.

لطفی ادامه داد: امیدواریم اتفاقات خوب و مثبتی در خلال برگزاری این جشنواره در عرصه فرهنگ و هنر رقم بخورد و انگیزه تولید فیلم و ایده های جدید در بین هنراموزان این عرصه تقویت شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان در پایان سخنان خود به هیئت داوران این جشنواره اشاره کرد و گفت: جلال نصیری هانیس، توفیق امانی، برهان احمدی، سامان حسین پور و نوید زارع هیئت داوران دومین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.