سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز خدمات جامع سلامت سورک بازدید کرد.

حضور سرپرست وزارت بهداشت در مراکز درمانی سورکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی سورک بازدید کرده است.

ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی سورک از سال ۹۲ آغاز شده بود و هزینه آن از سوی حاج مصطفی آشوری یکی از خیرین سلامت مازندران انجام شده است.

این مرکز در زمینی به مساحت ۳ هزار و  ۱۹۲.۴ متر مربع با متراژ هزار و ۲۰۰ متر بنا شده و در بهمن ۱۳۹۳ از سوی وزیر بهداشت افتتاح شده است و هزینه تجهیز مرکز در زمان افتتاح به مبلغ ۹۰۸۲ میلیون ریال بوده است.

آزمایشگاه در ابتدا در داخل ساختمان مرکز شروع به کار کرده و در سال ۹۴ ساختمان آزمایشگاه با متراژ ۲۰۰ مترمربع با کمک خیر حاج مصطفی آشوری به مبلغ ۲ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال در محوطه مرکز احداث و در ۶ ماهه نخست سال ۹۵ افتتاح شده، هزینه تجهیز آزمایشگاه به مبلغ ۲ هزار و ۱۰۱ میلیون ریال بوده است.

افزایش بنای آزمایشگاه به متراژ ۴۰۰ متر در طبقه فوقانی ساختمان فعلی از سوی خیر حاج مصطفی آشوری شروع شد که در حال حاضر مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند.

تکمیل رادیولوژی در داخل ساختمان مرکز از سوی خیر حاج مصطفی آشوری در سال ۹۶ شروع و در بهمن ماه ۹۶ افتتاح شده است.

ساخت اتاق ژنراتور و موتورخانه از سوی خیر حاج مصطفی آشوری با متراژ ۵۰ متر مربع و تجهیز آن به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از سوی خیر انجام شده است.

انتهای پیام/ م

بازدید سرپرست وزارت بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت سورک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار