مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به شناسایی حدود ۱۰۲ نقطه حادثه ساز در محور‌های استان اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی حدود ۱۰۲ نقطه حادثه ساز در محور‌های استان، گفت : محور سنقر- بیستون و سنقر- کامیاران بیشترین نقاط حادثه ساز در بین محور‌های استان کرمانشاه را دارند.

وی گفت : محور سنقر- کامیاران با چهار نقطه و محور سنقر- بیستون با سه نقطه بیشترین نقاط حادثه ساز را بین محور‌های مواصلاتی استان دارند.

وی با بیان اینکه از این ۱۰۲ نقطه تاکنون عملیات اصلاحی ۱۴ نقطه به طور کامل انجام شده است، گفت: همچنین در این نقاط اصلاح هندسی، آشکار سازی و آرام سازی ترافیک با استفاده از علائم ایمنی صورت گرفته است.

کرمی، اصلاح نقاط حادثه ساز در ۹ نقطه دیگر را نیز در حال اجرا دانست و افزود: این نقاط در محور‌های جوانرود- روانسر، کرمانشاه- اسلام آبادغرب و با لعکس، روانسر - پاوه، اسلام آباد غرب - قلاجه و کنگاور-اسد آباد می‌باشد.

وی در پایان تعداد نقاط حادثه خیز باقی مانده که نیازمند اصلاح است را ۶۴ نقطه اعلام کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته و در صورت تأمین اعتبار، اصلاح این نقاط نیز در آینده آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

محور سنقر- بیستون و سنقر- کامیاران بیشترین نقاط حادثه ساز

 

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.