مشاور رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: در رابطه با انتخابات فدراسیون تنیس، تصمیم گیرنده وزارت ورزش و جوانان است و ما نیز منتظر تصمیم وزارت در این خصوص هستیم.

علی اصغر غمناک مشاور رئیس فدراسیون تنیس کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: در رابطه با انتخابات فدراسیون تنیس تصمیم گیرنده وزارت ورزش و جوانان است. در ابتدا از پنج کاندیدا ثبت نام به عمل آمد، اما پس از بررسی‌های لازم ۲ نفر از کاندید‌اها صلاحیتشان مورد تایید وزارت قرار نگرفت و یک نفر هم انصراف داد، تا جایی که اطلاع دارم ۲ نفر از کاندید‌اها (مجید شایسته و عبدلرضا آریان فر) همچنان به عنوان نامزد ریاست فدراسیون هستند. اما همان طور که گفتم در رابطه با برگزاری انتخابات و نفراتی که به عنوان کاندید انتخاب می‌شوند حرف آخر را وزارت ورزش و جوانان خواهد زد و ما همچنان منتظر تصمیم آن‌ها خواهیم ماند.

او در ادامه افزود: مجید شایسته در این هشت سالی که رئیس فدراسیون تنیس بوده است عملکرد مثبت داشته است و او به عنوان رئیس فدراسیون تمام تلاشش را برای پیشرفت تنیس ایران در این چند ساله انجام داده است. نمی‌توانیم بگویم ضعفی وجود نداشته، اما شایسته تا جایی که توانسته کمک‌های خوبی برای این رشته ورزشی انجام داده است.

غمناک در خصوص میزان پیشرفت تنیس ایران در چند سال اخیر بیان کرد: نه تنها در ورزش تنیس، بلکه در تمامی رشته‌های ورزشی باید از افراد مستعد استفاده شود، علاوه بر آن باید به آن‌ها فرصت کافی داده شود تا نتیجه مورد نیاز را کسب کنند. استعدادیابی در ورزش تنیس باید از سنین ۶، ۷ سالگی آغاز شود تا این افراد تبدیل به یک بازیکن حرفه تنیس شوند.

وی ادامه داد: مراکز تنیس در استان‌ها باید تلاششان برای پرورش بازیکنان مستعد بیشتر کنند و وقتی که این افراد مشخص می‌شوند وظیفه فدراسیون حمایت از آن‌ها است. بطور حتم افراد زیادی در کشور ما هستند که استعداد خوبی در تنیس دارند و باید هر چه سریع‌تر شناسایی شوند. در مجموع تنیس کشورمان در چند سال اخیر پیشرفت کرده است، نه خیلی زیاد ولی تا حد قابل توجهی نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته ایم.

غمناک که مدتی به عنوان رئیس سازمان لیگ تنیس بوده، درباره وضعیت استقبال حامیان مالی از تیم‌های تنیس کشورمان گفت: باید وضعیت خوبی را فراهم کنیم تا حامیان مالی از تیم‌های ما حمایت کنند، تبلیغات از ورزش تنیس را در بین مردم بیشتر کنیم، علاوه بر آن رسانه‌ها باید بیشتر از ورزش تنیس حمایت کنند.


بیشتر بخوانید:

کیمیایی: عدالت کاملا در انتخابات فدراسیون تنیس رعایت خواهد شد

احمدوند: تیم ملی تنیس متشکل از بهترین بازیکنان خواهد بود

زمان و مکان رقابت‌های بین المللی تنیس فدکاپ مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات مشاور رئیس فدراسیون درباره تنیس کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار