مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به قطع‌شدن راه ارتباطی ۱۰ مزرعه پرورش ماهی در الیگودرز گفت: به ۴۰ نفر از در راه‌ماندگان که راه آن‌ها براثر برف و کولاک مسدود شد، امدادرسانی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی در رابطه با اقدامات جمعیت هلال‌احمر شهرستان الیگودرز در پی زمین‌لغزش کیلومتر ۴۵ جاده شول‌آباد و قطع‌شدن راه ارتباطی ۱۴۷ روستا و چندین مزرعه پرورش ماهی اظهار داشت: با توجه به قطع‌شدن راه ارتباطی ۱۰ مزرعه پرورش ماهی، عدم دسترسی به گاز و همچنین قطع برق این مزرعه‌های پرورش ماهی توزیع وسیله گرمایشی برای گرم‌کردن ساختمان‌های رفاهی کارکنان و نگهبانان توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

وی افزود: پشتیبانی عملیات راهسازی، امدادسانی به ۴۰ نفر از در راه‌ماندگان کیلومتر ۳۲ محور شول‌آباد -سپیددشت، فرعی پیرامام به‌سمت روستای شاهرود که راه آن‌ها بر اثر برف و کولاک مسدودشده و اسکان آن‌ها در مسجد از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: تاکنون توزیع ۱۰ بسته غذایی، ۲۰ تخته پتو از مهم‌ترین اقدامات جمعیت هلال‌احمر شهرستان الیگودرز بوده است.

انتهای پیام/د

قطع‌ راه ارتباطی ۱۰ مزرعه پرورش ماهی در الیگودرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار