همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج طرح زیر بنایی کشاورزی و دامپروری با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در بردسیر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سبک خیز؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در دهه فجر امسال پنج طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها شامل ۳ طرح سیستم نوین آبیاری در سطح ۱۲۷ هکتار، یک طرح پرورش گاو شیری با افزایش ۱۰۰ راس و یک طرح پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت تولید ۳۰ تن می‌باشد.

وی افزود: سه طرح اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح ۱۲۷ هکتار با هزینه کرد اعتباری بیش از ۷ میلیارد ریال که ۵ هزار و ۷۴۱ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این ایام مبارک به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر بیان داشت: یک طرح پرورش گاو شیری با هزینه کرد ۱۳ میلیارد ریال نیز در این دهه به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌ها ۱۰۰ راس دام به جمعیت دام سنگین شهرستان افزوده و ۵ شغل ایجاد می‌شود.

سبک خیز با تاکید بر اینکه جهت مدیریت منابع آب نیاز به توسعه آبزی پروری است، افزود: در این راستا یک طرح پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت تولید ۳۰ تن و هزینه کرد ۸ و ۳ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد و ۴ شغل ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ی

بهره برداری از طرح های جهاد کشاورزی در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.