رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد؛

باغات لرستان استاندارد‌های لازم را ندارند

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: خیلی از باغات استان فاقد استاندارد‌های لازم و تولید اقتصادی هستند و کشاورزان درآمد خوبی نصیبشان نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان لرستان دارای شرایط بسیار مناسبی جهت توسعه باغات مثمر می‌باشد و طی سال‌های گذشته توسط سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مشارکت گسترده باغداران کار بازسازی باغات استان با کشت ارقام و واریته‌هایی که تولید بالا و درآمد اقتصادی خوبی داشته و با شرایط اقلیمی استان نیز سازگار باشد در دست اقدام می‌باشد.

وی افزود: انتظار ما از شهرداری‌های استان و فضای سبز شهرداری‌ها این است که بدون هماهنگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان هیچ مکانی را در اختیار فروشندگان نهال در سطح شهر‌ها قرار ندهند و با سازمان جهاد کشاوری تعامل و همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند در همین راستا بعد از هماهنگی جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها فروش نهال، گل و گیاه بر اساس دستورالعمل ابلاغی و نظارت جهاد کشاورزی باشد، همچنین محل فروش نهال‌های مناسب و استاندارد از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی به عموم مردم اطلاع رسانی شود تا متقاضیان، نهال مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه نمایند.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: از فروشندگان نهال تعهد نامه محضری اخذ گردد چنانچه مرکزی بر خلاف توافق بین جهاد کشاورزی و شهرداری و همچنین عدم رعایت دستورالعمل توزیع نهال اقدام به توزیع نهال نمودند بر اساس ضوابط با آن‌ها برخورد شود.

در این جلسه نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، شهرداری خرم آباد، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده پلیس راهور و مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان حضور داشتند.

انتهای پیام/د

باغات لرستان فاقد استاندارد‌های لازم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.