مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری سمنان گفت: تجلیل از ۴۰ کارآفرین استان سمنان در هر شهرستان از مهمترین برنامه‌های کارگروه اقتصادی استان در دهه فجر است.

 سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری سمنان و سخنگوی کارگروه اقتصادی چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان در جلسه ی تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی استان سمنان در همه شهرستان‌ها و به صورت استان در شهرستان سمنان افتتاح می‌شود گفت: این نمایشگاه ۱۱ بهمن افتتاح می‌شود که همه کارگروه‌ها در این نمایشگاه توانمندی‌های مربوط به خودر را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

وی افزود: بازدید از واحد‌های تولید بزرگ استان توسط گروه‌های مرجع برای بیان توانمندی‌های اقتصادی استان، چاپ کتابی از عملکرد ۴۰ ساله استان در بخش‌ها تولیدی و سرمایه گذاری، تجلیل از ۴۰ کارآفرین و ۴۰ کارگر نمونه استان در هر شهرستان، تعیین راویان اقتصادی استان برای بیان این توانمندی‌ها در مدراس از مهمترین برنامه‌های این کارگروه است.

سعدالدین افزود: در این ایام عملکرد هر دستگاه برای قبل و بعد از انقلاب به صورت مقایسه‌ای تهیه می‌شود و از بستر فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور مسئولین و ایجاد میز خدمت در نماز‌های جمعه و کنترل بیشتر بازار شب عید نیز از دیگر برنامه‌هایی است که درهمین ایام انجام خواهد شد.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه ی تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.