مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: چهارصد و ۱۷ کیلومتر از راه‌های بین شهری استان کرمانشاه را بزرگراه تشکیل داده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه   اظهار داشت: در مجموع دو هزار و ۸۷۶ کیلومتر راه بین شهری و درون شهری در استان کرمانشاه وجود دارد که از این مقدار دو هزار و ۸۳۱ کیلومتر راه بین شهری بوده و ۴۵ کیلومتر دیگر نیز شامل راه درون شهری می‌شود.

وی افزود: درسطح راه‌های بین شهری استان آزادراه نداریم، اما چهارصد و ۱۷ کیلومتر از راه‌های بین شهری استان کرمانشاه را بزرگراه تشکیل داده است.

کرمی در ادامه، میزان راه‌های اصلی استان را ۵۲۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: مقدار راه فرعی نیز ۱۸۹۱ کیلومتر بوده که در مقایسه با راه‌های اصلی مقدار بیشتری از راه‌های استان را راه فرعی تشکیل می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محور میدان امام حسین (ع) - میدان آزادگان با ۶/۱۰ کیلومتر طولانی‌ترین بزرگراه درون شهری استان است و محور کرمانشاه – هلشی در مسیر میدان فردوسی به سمت سراب قنبر نیز با ۳ کیلومتر طولانی‌ترین راه اصلی استان است.

انتهای  پیام/ز


 راه‌های اصلی استان  کرمانشاه  ۵۲۳ کیلومتر  است

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.