جمع آوری ۹۰ هزار سند مربوط به دوران دفاع مقدس در سال جاری توسط حفظ آثار و نشر ارزش ها در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

جمع آوری ۹۰ هزار سند مربوط به دوران دفاع مقدس در سال جاریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد در نشست کمیته‌ تخصصی آموزش پژوهش و اسناد دفاع مقدس گفت: با احتساب این اسناد مجموع اسناد جمع آوری شده از رزمندگان کهگیلویه وبویر احمدی دردوران دفاع مقدس به ۲۳۳ هزار و ۴۶۰ سند بالغ می شود.

سرهنگ آسمند با بیان اینکه برای تولید یک دانشنامه‌ جامع کار تخصصی گرو‌های تحقیق و پژوهش آغاز شده است افزود: این دانش نامه تا پایان سال ۱۳۹۹ باید تولید و درقالب یک کتاب مرجع منتشر شود.

وی با بیان اینکه در این دانشنامه نقش شهدا ، فرماندهان ، رزمندگان و همینطور پشتیبانی سازمان‌ها و ادارات از رزمندگان جمع آوری می‌شود گفت : به این منظور کار مصاحبه‌ی شفاهی از تمامی رزمندگان و فعالان حوزه‌ی دفاع مقدس انجام می‌شود.

در این نشست عریان رییس دانشگاه یاسوج هم از فعالان کار دانش نامه خواست تمامی مستندات را با فعالیت‌های تحقیقی آمیخته کنند .

وی گفت: دانشگاه یاسوج برای مستند سازی حضور رزمندگان این استان در ۸ سال دفاع مقدس ظرفیت مناسبی دارد.

انتهای پیام/غ

تولید دانشنامه‌ جامع کار تخصصی گرو‌های تحقیق و پژوهش دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.