آمریکا، انقلاب اسلامی ایران را مانع بزرگی بر سیاست‌های استکباری خود می‌داند

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت:آمریکا، انقلاب اسلامی ایران را مانع بزرگی بر سیاست‌های استکباری خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد با اشاره به این که آمریکا، انقلاب اسلامی ایران را مانع بزرگی بر سیاست‌های استکباری خود می‌داند گفت: این موضوع سبب شده تا دشمنان با استفاده از روش‌های مختلف تحمیل جنگ، ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب و تحریم‌های مختلف که تا به امروز نیز ادامه دارد ،موانعی را بر سر راه انقلاب اسلامی بوجود آورند، اما امروزه ما شاهد  آن هستیم که این انقلاب سرافرازانه راه عزت و سربلندی را ادامه می‌دهد.
 
حجت الاسلام سرایی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی ره آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز این حقیقت در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی به اثبات رسیده است.
 
سرهنگ علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این مراسم گفت: مردم آذربایجان غربی در برهه‌های مختلف از ولایت با جان خود دفاع کرده اند و این امت پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.
 
انتهای پیام/م
 

مسجد اعظم ارومیه میزبان حماسه سازان دوم بهمن

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.