در راستای نظارت بهداشتی بر عرضه فراورده‌های خام دامی تازه و منجمد رؤسای ادارات نظارت و قرنطینه دامپزشکی استان به همراه رئیس شبکه قاین بر مراکز عرضه در سطح شهرستان حضور یافتند.

محمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی قاین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: در راستای نظارت بهداشتی بر عرضه فراورده‌های خام دامی تازه و منجمد ملکی رئیس اداره نظارت بر فراورده‌های خام دامی،معراجیان کارشناس این اداره و شفاهی رئیس اداره قرنطینه دامپزشکی استان به همراه  بلوکی مقدم مسئول نظارت شبکه از مراکز عرضه مواد خام در سطح شهرستان بازدید نمودند و وضعیت بهداشتی و کاری مراکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به اهمیت کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه و توزیع، نظارت و بازرسی بهداشتی توسط کارشناسان شبکه به صورت روزانه انجام می‌گیرد تا شهروندان از سلامت، کیفیت و بهداشتی بودن فرآورده‌های خام دامی عرضه شده و شرایط بهداشتی مکان‌های عرضه اطمینان حاصل نمایند.

محمودی زاوه گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر نظارت بهداشتی بر فراورده‌های خام دامی در سطح شهرستان اکیپ نظارتی در دو نوبت صبح و عصر فعالیت می‌نمایند.

رییس شبکه دامپزشکی قاین از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی عرضه کنندگان فراورده‌های خام دامی در سطح شهرستان با واحد نظارت شبکه ۳۲۵۶۶۴۵۰-۵۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار