با مصوبه کمیته راهبری و مدیریت سازمان جهاد کشاورزی و محوریت تعاون روستایی ۱۲۰۰ تن سیب و ۳ هزار تن پرتغال به ۴ سردخانه در استان منتقل می‌شود.

انتقال ۱۲۰۰ تن سیب و ۳ هزار تن پرتغال به ۴ سردخانه در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدعلی باخرد معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی، در نشست خبری طرح نظارتی نوروز ۹۸ با بیان اینکه طرح نظارتی در بخش‌های کالا و خدمات باید صورت بگیرد، گفت: اقلام و کالا‌هایی که بیشتر مدنظر مجاورین در انتهای سال است شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، تخم مرغ، برنج، شکر، میوه شب عید، کیف و کفش، خواربار، شیرینی جات، روغن موتور و مواد شوینده می باشد.

وی افزود: طرح نظارتی در بخش خدمات شامل شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش آن ها، حمل و نقل درون و بیرون شهری، واحد‌های اقامتی، رستوران ها، انبار‌ها و سرد خانه‌ها و میادین میوه و تره بار است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت ادامه داد: تلاش در تسریع در رسیدگی به شکایات مردم یکی از اقدامات ماست و اولویت عرضه با کالا‌هایی است که با ارز دولتی وارد شده است.

وی افزود: گشت‌های مشترکی را با همکاری دستگاه‌های میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت ادامه داد: ۱۳ پایگاه مستقر برای بررسی به شکایات در خیابان‌های آیت الله بهجت، دانش، شهید صدوقی، فلکه آب، طبرسی، راه آهن، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، پایانه مسافربری امام رضا ع، پشت بازار رضا پیش بینی شده است.

باخرد با اشاره به حضور ۱۵ تیم سیار در سطح شهرگفت:۲۵۰ نفر بازرس سازمان صمت و اصناف بازرسی و اتحادیه‌های مرتبط ناظرین را تشکیل می‌دهند.

وی افزود:مردم برای رسیدگی به شکایات می‌توانند با شماره‌های ۱۲۴، ۰۵۱۳۱۷۳۰۱۲۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۲۴ و ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ ارتباط بر قرار کنند.

انتهای پیام// ف. ش
 


فعالیت ۱۵ تیم سیار در گشت‌های نظارتی ویژه نوروز امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار