معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: بهترین خدمات در مراکز بهزیستی به بیش از ۱۲۰ هزار معلول و ناتوان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدعلی کوزه گر معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم برخوردار منطقه نو بنیاد شهرستان ساری با اشاره به جامعه ۵ میلیون نفری که مستقیما از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند، گفت: بهترین خدمات در مراکز بهزیستی به بیش از ۱۲۰ هزار معلول و ناتوان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پوشش لبخند مهربانی افزود: بهزیستی مازندران در بحث پویش لبخند مهربانی که از مهرماه در کشور درجریان است سرآمد دیگر استان‌ها عمل کرده است.

کوزه گر گفت: دامنه وسیعی از اقشار کشور از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و متاسفانه این اقدامات از دید بخش وسیعی از مردم پنهان است.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر توانمند سازی مددجویان بر اساس ایجاد اشتغال پایدار به ۱۷۶۰ شغل ایجاد شده در سال جاری اشاره و افزود: همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی صد هزارمین واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی اهدا خواهد شد.

همچنین معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و هیأت همراه از مجموعه استخر بهزیستی ویژه معلولین و مجموعه فرهنگی ورزشی کاسپین که برای ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی اشتغال مستقیم ایجاد کرده بازدید کرد.

انتهای پیام/ م

ارائه خدمات برای ۱۲۰ هزار معلول و ناتوان زیرپوشش بهزیستی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی پارساپور
۱۹:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام
آقای کوزه گر معاون توانبخشی سازمان بهزیستی نیستند بلکه آقای دکتر نحوی نژاد این سمت را دارند
در ضمن از شما خواهشمندم به آمارهای متناقضی که مسئولان بهزیستی در مورد آمار افراد دارای معلولیت ارائه می دهند نیز بپردازید