مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت گفت: محدودیتی در پرداخت تسهیلات رفع موانع و رونق تولید و صنعت وجود ندارد.

محدودیتی در پرداخت تسهیلات برای رفع موانع تولید وجود نداردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج موفق مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بر اساس دستور رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت، هیچ گونه محدودیت و سقفی در پرداخت تسهیلات برای رفع موانع و رونق تولید و صنعت در کشور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای برنامه‌های دولت دوازدهم برای تسهیل در رفع موانع تولید، ثبت سفارش و موارد ارزی صادرات و واردات کالا، به ادارات صنعت، معدن و تجارت استان‌ها واگذار شد.

موفق اظهار داشت: توجه به تولید داخلی و حذف کالا‌های وارداتی مشابه در کشور از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از سوی شورای تنظیم بازار استان‌ها، هیچ گونه کمبود و محدودیتی در تأمین، ذخیره سازی و عرضه اقلام و کالا‌های ضروری مردم در روز‌های پایانی سال وجود ندارد.

موفق همچنین با اشاره به اتمام عملیات اکتشاف ماهواره‌ای معادن فلزی و غیر فلزی در وسعت حدود ۱۰ هزار کیلومتر مربع در پهنه‌های شمال چهارمحال و بختیاری گفت: با انجام ۹ اندیس معدنی و شناسایی معادن فلزات گرانبها از جمله طلا در این منطقه، و پس از فرایند تعیین ذخیره، عملیات استحصال و فرآوری آغاز خواهد شد.

وی، توسعه و احداث صنایع مادر و اکتشافات معادن متعدد به خصوص کانی‌های فلزی ارزشمند طلا در چهارمحال و بختیاری را گامی به سوی محرومیت زدایی این خطه در دولت دوازدهم بیان کرد.

گفتنی است؛ در این آیین، محمدکاظم منزوی به عنوان سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان معرفی و از خدمات سید نعیم امامی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

تکریم و معارفه مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.