۳ سوداگر مرگ به همراه ۴ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان جویبار و قائم شهر دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ سوداگر مرگ در شهرستان جویبار ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ درویشی گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سرهنگ محمدولی مرادی همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق انواع مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان جویبار و قائم شهر

برچسب ها: اعتیاد ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار