اعزام دانش آموزان گیلانی به اردو‌های راهیان نور

دانش آموزان پسر گیلانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید فاریابی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۳۳ دانش آموز پسر گیلانی در قالب کاروان راهیان نور از شهر‌ستان‌های املش و لنگرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سومین کاروان اعزامی راهیان نور در قالب یک اتوبوس به تعداد ۴۳ دانش آموز بسیجی مقطع متوسطه دوم برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند، افزود: دانش آموزان پسر املشی با بدرقه مسئولان شهرستانی عازم جنوب کشور شدند تا در این سفر ۴ روزه از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه و اروند کنار بازدید کنند.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: تاکنون ۸ اتوبوس به تعداد ۳۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان به مناطق غرب و جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام شده اند.

فاریابی با اشاره به اعزام چهارمین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزی از لنگرود گفت: ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر بسیجی لنگرود نیز در قالب کاروان راهیان نور با ۲ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان لنگرودی در این مرحله از اعزام به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی اروند کنار، یادمان شهدای اهواز، هویزه و شلمچه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ع

بازدید ۱۳۳ دانش آموز پسر گیلانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.