فرماندار بیرجند گفت:۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای اتمام ۱۴ پروژه نیمه تمام در بیرجند اختصاص یافته است که با اولویت آبرسانی، بازسازی و مرمت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ناصری فرماندار بیرجند ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بیرجند گفت: در حال حاضر پنج روستای بیرجند فاقد دهیاری است و مقرر شده مبلغ 200 میلیون تومان اعتبار در قالب خرید سطل زباله، اصلاح و توسعه معابر تهیه شود.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از طریق ماده 38 قانون ماده ارزش افزوده به حساب فرمانداری‌ها واریز می‌شود افزود: در ایام الله دهه فجر مقرر است گازرسانی به 29 روستای بیرجند افتتاح شود.

ناصری گفت: نیاز است روستاهای کوچک نیز تعیین تکلیف شوند و تعداد چهار پروژه در چهار روستای فاقد دهیاری بیرجند انجام شود که برای روستای علی‌آباد اصلاح توسعه معابر، جدول کشی و دیوار ساحلی با اعتبار 30 میلیون تومان، روستای مرزآباد عملیات اصلاح، توسعه معابر، جدول کشی و دیوار ساحلی با اعتبار 30 میلیون تومان، امیرآباد اصلاح توسعه معابر با اعتبار 40 میلیون تومان، روستای محمد شریف در دهستان باقران با اعتبار 40 میلیون تومان انجام شود که سر جمع 200 میلیون تومان در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه 500 میلیون تومان برای آبرسانی و مخزن شمال شهر بیرجند، 600 میلوین تومان برای تکمیل سالن ورزشی شمال شهر بیرجند، 400 میلیون تومان کمک به صندوق توسعه بخش کشاورزی بیرجند، 400میلیون تومان اصلاح و سامان دهی ورودی شهر بیرجند و 400 میلیون تومان برای بهبود وضعیت راه‌ها اختصاص یافت.

انتهای پیام/ک

اختصاص بیش از ۳ میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.