استاندار خراسان رضوی گفت:استان به ۱۲ منطقه اقتصادی تقسیم شده و برای هر یک از آن‌ها معین اقتصاد مقاومتی تعیین می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل و برخی مدیران این مجموعه گفت: استان خراسان رضوی به لحاظ اقتصادی ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید از آن به نحو شایسته‌ای در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.

وی افزود: به منظور بهره برداری مناسب از این ظرفیت‌ها مثلث توسعه اقتصادی با اضلاع نمایندگان استان در مجلس در شورای اسلامی، کارگزاران حکومت و سرمایه گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی ترسیم شده است.

رزم حسینی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران سالم و توانمند در راستای توانمند سازی جوامع محلی و تقویت اقتصاد خانوار که یکی از مهمترین اهداف نظام و انقلاب اسلامی است در اولویت قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت اداره کشور با ظرفیت بخش خصوصی، تصریح کرد: در این راستا، استان به ۱۲ منطقه اقتصادی متناسب با حوزه‌های انتخابیه ۱۲ گانه تقسیم شده است که برای هر یک از آن‌ها معین اقتصاد مقاومتی تعیین می‌شود.

حجت الاسلام جوادی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای تقویت همکاری با استانداری خراسان رضوی، به تشریح اقدامات توسعه‌ای این نهاد مالی در خراسان رضوی و کشور پرداخت.

انتهای پیام//م. ص
 
 

دیداراستاندار خراسان رضوی  با مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.