رئیس پلیس راه ایلام گفت:به یمن تحولات انقلاب ۵۷ رویکرد پلیس حول محور خدمت گزاری به مردم و رفتار اسلامی تعریف گردید.

پلیس خدمتگزار دستاورد انقلاب 57 و مظهر اقتدار و رحمت استرضا همتی زاد رئیس پلیس راه ایلام  در گفتگو با خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:به یمن تحولات انقلاب ۵۷ رویکرد پلیس حول محور خدمت گزاری به مردم و رفتار انسانی و اسلامی تعریف گردید و امروز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری پلیس مظهر عزت اقتدار و رحمت است.

رضا همتی زاده افزود: در حوزه خدمت گزاری پلیس راه به مردم پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی خلق کرده که مهمترین آنها حرکت و تبدیل پلیس سنتی به سمت و سوی پلیس مدرن و بروز و تاثیر گزار است.

وی اظهار کرد: تغییر شیوه های ارائه خدمت به صورت الکترونیکی در کمترین زمان، کنترل هوشمند رفتارهای پرخطر رانندگان، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در کنترل تخلفات، از مهمترین دستاوردهای حوزه خدمت رسانی پلیس راه می باشد.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد : حجم خودروها و سایر وسایل نقلیه و افراد دارای گواهینامه نسبت به سال ۵۷ به هیچ عنوان قابل قیاس نیست با این حال شاهد کاهش تصادفات رانندگی در کل استان بوده‌ایم.

وی یادآور شد: مردم قدردان انقلاب و دستاوردهای آن بوده اند و پلیس راه همچون سالیان سال در خدمت رسانی به مردم و باشکوه تر شدن هرچه بهتر مراسم 22 بهمن حضوری پررنگ بعمل می آورد.

انتهای پیام/با

پلیس مظهر عزت اقتدار و رحمت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.