مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در دیدار مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا کار سختی را در پیش خواهیم داشت و با انگیزه دو چندان پا به زمین خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم، در این بازی به همه نشان دادیم که مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

او در ادامه افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در تمام بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم، خودم به شخصه معتقدم که ایران می‌تواند قهرمان این دوره شود و برای قهرمانی انگیزه بسیار زیادی داریم.

او در خصوص دیدار مقابل تیم ملی ژاپن گفت: تیم ملی در دیدار مقابل ژاپن کار سختی را در پیش خواهد داشت. البته این را باید بگویم که آن‌ها هم مقابل ما کارشان آسان نیست و ما برای دیدار مقابل ژاپن با انگیزه دو چندان وارد زمین خواهیم شد و امیدوارم با صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی جام را به ملت ایران تقدیم کنیم.

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه «هزاع بن زاید» شهر العین به مصاف ژاپن خواهد رفت.


بيشتر بخوانيد:

رضائیان: بازی نیمه نهایی جام ملت‌ها سخت است/ قوانین داوری را فراموش کرده بودم

حاج‌صفی: توانستیم دل مردم را شاد کنیم/ مقابل ژاپن حتما پیروز می‌شویم

بیرانوند: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم را شاد کنیم


انتهای پيام/

اظهارات چشمی پس از ديدار مقابل چين

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار