رئیس اداره عملیات زمینی ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: دین مبین اسلام دستور ایستادگی در برابر استکبار و دشمنان را داده و نمی‌تواند در برابر آن‌ها سکوت کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ مرتضی میریان در سومین سالگرد شهادت «رضا عادلی» جوان دلاور عملیات‌های نبل و الزهرا سوریه که در مسجد گلزار بهشت آباد اهواز برگزار شد، با اشاره به آیه قرآنی «مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ» اظهار داشت: براساس این آیه مبارک شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

رئیس اداره عملیات زمینی ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم مانع از تخریب مقدسات اسلام و تشیع شده‌اند، گفت: جایگاه شهدای مدافع حرم از جمله شهید رضا عادلی را مردم نبل و الزهراء متوجه می‌شوند که چه کار‌هایی انجام داده‌اند. جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر اسلام ناب محمدی است، امروزه با پول کشور‌های اسلامی سلاح خریده و با آن مسلمانان را نابود می‌کنند.

سردار میریان با اشاره به این‌که برادران اهل سنت راه شهدای مدافع حرم و انقلاب را قبول دارند، بیان کرد: امروز مفتخر هستیم که وقتی به دنیا می‌آییم و وقتی می‌میریم در گوشمان از اهل بیت (ع) می‌خوانند.

رئیس اداره عملیات زمینی ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به این‌که داعش و کشور‌های مرتجع منطقه به دنبال ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بودند، گفت: دنیا نمی‌گوید که چرا آمریکا ۱۲ هزار کیلومتر از آن طرف دنیا می‌آید و در عراق و سوریه میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کند، اما می‌گویند که چرا ایران در این کشور‌ها حضور دارد.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران در مقابل دو «اردوگاه استعمار و استکبار» و «دشمنان منطقه» ایستاده است، اظهار داشت: دین مبین اسلام دستور ایستادگی در برابر استکبار و دشمنان را داده و نمی‌تواند در برابر آن‌ها سکوت کند. مردم ایران اسلامی رهبر و، ولی دارند که هیچ کجای دنیا وجود ندارد و امروز شاهد هستیم که ملت خود سرنوشتش را تعیین می‌کند.

رئیس اداره عملیات زمینی ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان این که موانع مسائل مختلف به ویژه اقتصادی را از راه بر خواهیم داشت، ادامه داد: امروزه منابع اقتصاد و بزرگترین منابع و نیرو یعنی جوانان و امنیت را خداوند به ما داده است.

سردار سرتیپ سعید شهنی قائم‌مقام بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس کشور نیز در این مراسم شهادت را پرمعناترین مفهوم معارف الهی برشمرد و اظهار داشت: نوع پاداش شهدا و افراد عادی براساس آیات قرآن کریم متفاوت است.

وی با اشاره به این‌که شهادت اوج کمال انسان است و شهید همچون قطره، خود را با شهادت به دریای بی‌کران هستی وصل کرده و ماندگار می‌شود، بیان کرد: ملت ایران همواره قدردان شهدا بوده‌اند و باحضور در مراسم بزرگداشت شهدا حداقل وظیفه خود را انجام داده‌اند که امید است بتوان از نور محفل شهدا بهره برد.

قائم‌مقام بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس کشور با اشاره به عزمت انقلاب اسلامی عنوان کرد: سازمان‌های اطلاعاتی غربی نتوانستند انقلاب اسلامی ایران را پیش بینی کنند و ملت ایران توانست با دست خالی بزرگترین قدرت منطقه را شکست دهد. در همه ارزش و آرمان‌های انقلاب انحرافی ایجاد نشده و به قوت خود باقی ماندند.

قائم مقام بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس کشور با اشاره به توطئه آمریکا در مقاطعی از چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: عنصر انسان ساز انقلاب مانع از هرگونه آسیب به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شد. برخی به عمد انقلاب را سیاسی و اقتصادی می‌دانند در صورتی که اصلا اینگونه نیست.

وی اسلام را عاملی برای زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم ایران برای اسلام قیام کردند، اما برخی با پیروی از مکتب‌های غربی به دنبال فاکتور کردن این مقوله از انقلاب اسلامی هستند.

شهنی با ابراز امیدواری نسبت به آینده انقلاب، افزود: مردم هرکجا احساس کنند که انقلاب اسلامی در خطر است در صحنه حاضر و یک انسجام ملی ایجاد کرده و به انسجام ساختاری تبدیل می‌کنند. باید به آینده انقلاب امیدوار باشیم این انقلاب قله‌های پیشرفت و ترقی را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

 

برگزرای مراسم سالگرد شهادت  «رضا عادلی» جوان دلاور عملیات‌های نبل و الزهرا سوریه

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.